Herhangibirisiiiiiii Bu zıbınlardan gelmişti kızlar hoşuma gitti kumaşı likralı kısa kollu aldım 2 tane. İhtiyacınız varsa bakın 
Canann1601 Ben de geçen 30 Haziran da geldiğinde aldım 3 tane.Güle güle kullanmak nasip olsun canım 😊
Herhangibirisiiiiiii Nurcihannan Bende organizer le keçe alacaktım tam 9 da açılır açılmaz girdim kalmadı dediler. İlk ben girdim halbuki :) genelleme yapmayayayım ama çalışanlar da alıyorlar bnce kendilerine
Nurcihannan Herhangibirisiiiiiii alıyolar kız bende 101 de çalışmıştım ayırıyodum kendime ne yalan söylim. Ama en azından bi 10 tane falan getirtseler insanlar faydalansa
Yazmelegi_ Herhangibirisiiiiiii bir kere bende yaşadım bu durumu bana çalışan şey demişti gelen ürünlerden biz kendimize ayıramıyoruz demişti ayıramıyorsan nasıl bitiyor urun demi
Mutlulukkk Herhangibirisiiiiiii bazen urunler erkenden de geliyor ne alakaysa. O yzden de bitiyor. Veya calisanlar baskalarina ayiriyor falan. 🙄