Lur-2006 oyy çok iyi yemin ederim çok sevindim rahatladım stres oluyo insan ilaç bulamayinca köyde oturuyorum zaten ilaç icin taa başka eczaneleri dolaşıyorum çok mutluyum suan sana cok dua edicem allah razı olsun düşük tehlikem de var yol gitmem yasak zaten saol