lllllaliyeva hamile kalınca bebeğin kalp atışı duyulunca iğneyle başlanıyor. Ben günüm geçince hemen kan testi vermiştim değerlerim yüksekmeye başladığında aspirin kullanabilirsin istersen demişti. Ben kullandım. Kalp atışı duyunca hemen oksapar kullanmaya başladım