nerminn01 bana da ücretsiz izne çık dedi ama inat ettim çıkardım iki ayım kalmıştı o zaman bende borcum var iki ayın maaşını verin çıkım dedim bi halt yiyemediler ve bugün doğum iznine ayrılıyorum ben inat edip kaldım kovsalardı ki onları süründürürdüm öyle bi hakları yok tazminat davası açın hakaret Edipmişse hakaret davası açabilirsin psikolojik şiddet dahil