Kızlar dün bel ağrım çok vardı bugün sabah kalktım peçeteye geldi birde küçük abdestimi yaptım klozete de geldi ama öyle adet gibi değil Sonrasında ped koydum pedde birşey yok ağrım da yok hastaneye gidicez ama polikliniklerin açılmasını bekliyorum sizce düşük mü yada düşük yapsam nasıl oluyor bu gelen kan nedir