21 haftalık hamileyim ve şehir değişikliği yaptım. İshal oldum hava değişimi sandım ama 8 gün oldu hala geçmedi ve karnım ağrıyor. Doktorum gaita testi istedi enfeksiyon olabilir. Böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz nelerdir? Çok şey yaptım ama hala geçmedi.