Kızlar 37. Haftadayız 8 agustos da sezeryan olucam 2 gün önce nst de sancı çıktı doktor dikkatli ol hareketleri ve sancıları takip et dedi. Bende bi haftadır sag tarafa yatınca aşırı derecede bir agrı ile uyanıyorum zaten uyumak işkence oldu bu agrı da çok zorluyor ne yapmam lazım yaşayan varmı böyle bir şey