Babyseymen benim ve ablamın2 abimin ıse 3 ismi vAr .hele abim 3 isim yuzunden annemlere hayatı boyunca hep kızdı. Devlet daireleri,askerlik, sınavlar falan hep basına dert oldu.Bence nufusa yaZdırmayın. Yazık ugrastırmayın cocugu bosu bosuna.ben bile 2 isim den cok cektim.ı yuzden tek ve net bir isim koymayo dusunuyoeum