A12_S07 Arkadaşlar 10+2 haftalık hamileyim burnum tıkalı sanki hiç kaliteli nefes alamıyorum çok şükür grip falan değilim hamilelikte bu oluyor mu ?
Dynbfofrt A12_S07 sadece ben mi yaşıyorum diye düşünürdüm😀 ikinciye hamile kaldığımda yine aynısı olunca dedm bu hamilelikle alakalı sanırım ve doğruymuş
BirazbundanBirazondan1 A12_S07 hamileliğim başımda aşırı derecede burnum tıkalıydı. Bir ara açıldı. Şimdi 29 haftalık hamileyim ara ara gene tıkalı geceleri çok zorluyor.
MiaBaslck A12_S07 Evet doktorum bana sprey yazdı onu kullanıyroum çok rahatladım hamilelrt kullanabiliyor
Minis122 A12_S07 benim bir sure ole oldu burnunda bisi yoktu ama damarlar daraldigi icin tikanikti yanimda su bulundurdum saat basi uyandim agiz kurulugundn burundn nefes alamadigim.icin su yudumladim 1 ay kadar surdu
gamzeadattk 14 haftalık hamileyim aynı şeyler bende de var hasta falan değilim ama aşırı burun tıkanıklığı oluyor geceleri ve sabahları ağzım dudaklarım çatlamış ve aşırı kuru kalkıyorum
A12_S07 gamzeadattk demekki hamilelikte oluyor sebebi östrojen hormonun artmasıyla burun etlerinin şişmesi sonucu tıkanıklık olusuyormus inşallah geçer
A12_S07 Dynbfofrt benim de ilk hamileliğim bu yaşıma kadar nadirdir burun tıkanıklığı hani sadece bana mi oluyo ki diye düşünüyodum değilmiş birazda olsa rahatladım
A12_S07 Minis122 aynen benimde öyle birşey yok ama nefes alamıyorum sanki Allah yardımcımiz olsun bu sıcaklarda
A12_S07 BirazbundanBirazondan1 Allah yardımcımiz olsun gerçekten herşey kolaymış gibi birde burun çıktı
MiaBaslck A12_S07 Bendeki nazalnem adı sprey hem tıkanık hem kuruyan burunlar için ben nefes hiç alamıyordum çok şükür bu iyi geldi yağ gbi biraz sanırım kremide var benim doktorum verdiği için rahatlıkla kullanıyoruz sizde bir sorarsınız
Sunshine__ Kızlar tuz lambası çok iyi oluyor benimde tıkanıyodu doktor burun spreyi kullanmanı çok önermiyorum dedi deniz tuzu yada tuz lambası daha iyi olur senin için dedi bilginiz olsun