Drnrabn 3 haftam geçtikten sonra test yaptım öğrendim hamile olduğumu günümün gectigini biliyodum sadce hicbisey yoktu ondan başka kusma falan da çok yaşamadın sol kalçam iki hafta çok kötüydü magnezyum ilacı kullandım çok şükür iyi oldum bebeğim sağ tarafta hissetmeye başladım ve aşırı ekşi şeyler yedim hiç canım tatlı şeyler istemedi yiyordum ama canım istemedi hiç sağ tarafta hiç uyuyamıyordum göbeğim yatağa degmiyodu karnım sivriydi ve hep asagidaydi