Meyra21 benim bebeğim memeyi çok zor tutuyordu hala öyle 16 günlük oldu. Öyle olunca doymuyordu sütüm de az geliyordu. Mecburen sağıp vermeye başladım çünkü sarılık değeri yükselmeye başlamıştı mama takviyesi de yapın dedi doktor birkaç güne normale döndü sarılığı. Şu an hala öyle devam ediyorum bir yandan gün içinde memeye de zorluyorum sağdığım için sütüm çoğaldığı halde ağlama krizine giriyor memede. Günde 3 kere mama onun dışında sağdığım sütü veriyorum