mombarbie_ Dün çok sevdiğim babaannemi kaybettik gece ve o kadar çok üzüldüp kendimi hırpaladım ki yavrumu unutup herhangi bir kanamam vs olmadı ama ona bir şey olmuşmudur daha çok var kontrole gitmeme içim içimi yiyor birşey olsa hissedermiydim daha 9+0 iz
Melon1 mombarbie_ merhaba o zamanlarda çok sıkıntı yaşadım kavgadan kaçarken balkondan bile bilmeden atlamıştım çok yüksek değildi ve o haftalarda kanamam vardı 10 gün sürdü bir daha kanamam oldu bir iki hafta sonra bilmediğim için adet sandım hiç doktora gitmemiştim 4. Ayımda gittim şuan bebek sağlıklı ve düşmedi belki acınızı yaşamadan bilemem ama çok büyük acılar yaşadım. Sizin pskolojiniz içinstresten uzak durmanız iyi olur.
Mervvvever mombarbie_ içini ferah tut 5 haftalık hamileyken dedemi kaybetmistim çok üzülüp ağladım ama bişey olmadı
Sezen01 mombarbie_ çocuğa bi şey olmaz ama stres ve üzüntü ile etkilerdin anne ne yaşıyorsa aynısını yaşıyor ama daha çok minnak seninki
Yaseee01 Başınız sagolsun korkma bisey olmaz inşallah dua et bol bol ama icin rahat değilse git tabii doktora kafan rahatlamış olur
mombarbie_ Yaseee01 teşekkür ediyorum 2 hafta sonra kontrolumuz var doktorum o zaman gel kanamanın ve sancın olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
mombarbie_ Sezen01 şuan hissettiklerimi anlayamıyor olması Bi nebze içimi rahatlatıyor zarar gelmesini istemem
Sezen01 mombarbie_ tabiki hele büyüsün içinde hareketlensin sen o zaman gör adım sevinci evlat düşüncesini koruma içgüdüsünü muazzam 🥰🥰😝🙏🙏