Nurseanne Kızlar bi kaç haftadır karnımdan elektriklenme tarzı çıt sesi duyuyorum. Hatta eşim bile duyuyor 🤭 Okuduğum kararıyla eklem sesiymiş. Böyle bir şey yaşayan var mı. Çok ilginç değil mi
Aleyna2045 Nurseanne Merhaba canım bende 2 kere duydum korktum valla doktora gidicem saat 10 da unutmazsam sorayım
birgaripana_ Nurseanne ara ara bu çıt sesi konusu açılıyor normal kesin 🤣 kaçıncı haftada oluyor ilginçç 3. Hamileliğim hiç fark etmedim daha önce
Prenses34_annesi Nurseanne bende de olmuştu şuan tabi kızım yanı başımda 6 aylık bebeğin eklem sesleri demişlerdi minik minik
Pinklove Nurseanne ben 34 üm dün bende de oldu ahahaha komiğime gitti niye korkalımki bebeğin eklem sesidir
Nurseanne Seyma3534 35+5 teyim bende geçen haftalardan beri oluyor. Bir eklem sesinin bu kadar dışarı gelmesi.. sadece hareketleri ile değil sesi ile de burdayım diyorlar 🐣
Aleyna2045 Nurseanne çok şükür canım güzel geçti şimdilik bir sorun gözükmüyor erken doğum olcak diye çok korkuyordum ama şükür bu doktor normal herşeyin dedi istirahat ve bol su iç birşey olmaz dedi bakalım