Melon1 derya kanza gül bizim aile dr umuz gibiydi🤲🏻2 normal doğum ben 2 arkadaşım 2 kuzenim 1 diğer kuzenim bizi hep doğurttu belki eksikde olabilir şuanlık bu kadar hatırladım🤲🏻çok tarlı dilli bir dr ve aşırı ilgili güleryüzlü doğunlardada gayet profesyonel biz hiç bir sorun yaşamadık aksine çok çok memnundum ama asya yakasına taşındığım için gidemiyorum ona😩