Seyma-10 Yürüyorum su da içiyorum başka ne önerirsiniz gaz sancısı çekmek istemiyorum tuvalete çıkman gerekiyor diyor hemşireler
nurbanu-y Seyma-10 hastane de gaz çıkarmanız yeterli oluyor ben eve geldikten birkaç gün sonra tuvalete çıkabilmiştim
ebrusngl Seyma-10 kesinlikle kayısı kompostosu için hemen çıkarıyor bende pazartesi günü sezeryan oldum bende çok işe yaramıştı birde eve geldikten sonra kayısıyı kuru olarakta yiyin oda çok fayda sağlıyor
ipekmom_ Seyma-10 sezaryenim sabah 11deydi akşam 11gibi gazımı çıkardım ama tuvalete 10.gün belkide daha uzundur öyle çıkabildim… hergün bol su iç kayısı hoşafı iç, bünyeye göre değişiyor bence
Nazlimom Seyma-10 ben 2-3 kavanoz içmiştim ama eve geçince büyük tuvalete cıkamadım 4 gün sancı çektim en sonunda doktoruma yazmıştım duphalac verdi
minikoannesi123 Bol bol kuru üzüm hoşafı içmiştim ben, sabah çıkmıştım. Öyle bir şey icme sansiniz var mi
Asyaegemenmom Kompostu yapıp goturseydiniz keşke ben saatler içinde ikisini de yapmıştım üzüm kayısı kompostosu şekersiz kaynatmisti kvalidem kendi sekeriyle icirmisti
Gunes17 Seyma-10 ben doğum yaptığım da yanımdaki sezaryenliydi gaz çıkışı yeterli oluyor tuvalet şart değil