Omermom ilk kızımda Molfix kullandım 2 sene ama artık bez fiyatları da günden güne artıyor hangi bezle basladiysan onunlada devam etmen lazım bebeğin poposuda deneme tahtası değil sonuçta hemen pişik oluyor ben bu ikinci bebeğim için baby turco natural aldım içerik olarak çok temiz fiyat olarak daha uygun geldi çise kakaya gidiyor zaten markette yok ama e bebekte ara ara indirime giriyor 1 numaradan aldım .64 tanesi 99 tlydi .indirimleri yakaladikca bir iki paket alıyorum artık bana diğer bezlerden daha uygun geldi şahsen içerisindedir bir cok zararlı kimyasal yok paketin disindada belirtiyor