1Anneadayiiii ay bende senin gibiyim aynı. Bi doktor miyom olduğunu söyledi, bi doktor iltihap olduğunu söyledi, en son şehir hastanesine gittim o da polip olduğunu almamız gerektiğini söyledi. Arkadaşım da başka bi doktora daha git emin ol rahim zarar görebilir diyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bende Bursada yaşıyorum bu arada 🥰