ttgb38 benm bebekte o civarda dogacakmis canm ama ben 13 kilo aldm boyum uzun oldugu icin cok kilo aldigm farkedilmiyo herkes az almissn diyo ama bi yandan karnin kucuk olmasi avantajli durum butun isimi kendim yaptm temizligimi falan rahat hareket edebiliyorm fakat oyle denilince de bende mi bi sorun var diye canm sıkılıyo