Sevgili annelerim bebeğimde 28 günlükken poposunun yan tarafında apse oluştu doktor ameliyatla boşalttı.Ama daha sonra bu apse anal fistule dönüştü yani kapanmayan içinden iltihap akan bağırsakla bağlantılı bir kanal oluştu.suan bebeğim 17 aylık hala o kanal kapanmadı tek çaresi ameliyat deniyor ama korkuyorum kendiliğinden geçen de oluyormuş başına gelen var mı ne olur bi akıl verin :/