bettyx Kızlar 38 haftalık hamileyim bu gece 1 buçuk gibi uyandım şiddetli bir karın ağrısı ishal olmuşum midemde ekşiyordu istifra ettim daha sonra şu an adet ağrısı gibi belime sancı vuruyor kasılmalarım var yaklaşık 1 saatir sizce doğuracak mıyım?
Youngmotherr bettyx aynısı bende oldu bugün akşam 10-11 gibi hala sancılarım var sabah gidicem büyük ihtimal
Yagmurella4165 bettyx t Emine12456 Kızlar ben ve eltimde aynisini yaşadık ishal dogumun ilk belirtilerinden biri ishal başladıktan sonra tahmini 8 10 gün icinde dogum başlıyor korkulacak birsey yok genelde herkez bu durumu yasiyor saglikla gelsinler inşallah ayrıca bazi hamişlerdende tam tersi dogumun son haftalarinda kabız olduklarini duymustum
Ece_burhan 2 gundur alt bolgemde baski var adet olacakmisim gibi ama dayanilmiycak bir agri degil dun 5 dk 1 geliyordu simdi duzenli araliklarla artiyo ve gidjyor ve bacagimda agriyo dogum belirtisi mi
bettyx Ece_burhan inanın bende bilmiyorum ama istifra ediyorum ve ishalim baya şu an kötüyüm nette doğum başlangıcı olarak gözüküyor sırtımda baya ağrı var keşke biri cevaplasa
Sehernaz12 bettyx kuzum büyük ihtimal doğum belirtisi sancılar kasılmalar düzenli Aralık’ta kısalırsa hastaneye git direkt
Mire Bugün herkesin doğurası var sanırım bende dünden beri aynı sizin gibiyim doktora gitsem mi gitmesem mi bilmiyorum ağrılarım da artmaya başladı 37+5 bebek 51 cm 3500 kilo ☺️ doğmaya her an hazırrr
Mire bettyx off tuvalete gitmeye korkuyorum dün vardı katı başladı sonra ishale döndü şuanda da bel ağrısı yaşıyorum reglken belirtiler nasılsa şuanda da hafif hafif onlar var ama doğum ağrısı sancısı daha başkaymış kızım olcak benimm kızlar çok beklemiyor diyorlar ☺️
bettyx Mire ben korkmuyorum ya gelsin istiyorum artık sıcaklar bir yandan mide ekşimesi ishal kusma yani son zamanı zorluk çektim resmen ilk aylar böyle şeyler yaşamadım doğurayımda kucağıma alayım hemde karnım insin istediğimi yiyeyim kafasındayım 😂