Kizlar selamlar 3 gun once normal dogum yaptim. Baya bi dikisim var acikcasi bakmak ve gormek istemedim tam ne durumda bilmiyorum😅 sizin dikisleriniz kac gunde iyileşti. Oturup kalkamiyorum cok canim yaniyor. Herkes xx normal dogum yapti hemen ayaklandi falan diye anlatir bi ben mi ayaklanamadim :( hic cani tatli birisi de degilim. Cok moralim bozuluyor. En az 1 2 hafta acir diyolar. Sizin nasildi?