pembebiranneadayi Kizlar merhaba, 21 haftalik hamileyim son 1 haftadir kulagimda nabiz sesi duyuyorum sadece kalp atisini duyuyorum. Korkuyorum, sebebi ne olabilir 🥺
Elfelf0 pembebiranneadayi ilk hamileliğim dede oldu . Bundada başladi . Vücut daha fzla kan pompaladigi için bence arada tansiyon kontrolü yapın siz yinede bazen ondan kaynaklı da olabilir. Ama bndede var merak etmeyin hele geceleri daha da artıyo
ayseetrl pembebiranneadayi senin haftalarında bende de böyle bişey olmuştu canım korktum ve kalp doktoruna falan gittim çok şükür bişey çıkmadı kalbimde aile hekimim kan şurubu kullandırttı ve hemen gitmişti kanına bi baktır bence