1tazeannecik 37+6 olduk kızlar iki gündür dehşet derece alt tarafım yanıyor sızlıyor ve yeşil akintim var yaşayan var mi ya nasıl baş ediyorsunuz 9aydir hep vardı ama çok kötüyüm uyuyamıyorum
Nerfemm 1tazeannecik bende de var canim 1 kac haftadir cogaldı hatta doktorum fiitl verdi bakalim ama bende yanma aci yok sadece akıntı yeşilimsi
1tazeannecik yesillimonn idrar kültürü ve idrar verdim ama sorun yoktu daha dün doktorum baktı enfeksiyon yok demişti bugün peçeteye yemyeşil geldi
eylem_ Yeşil akıntı enfeksiyon göstergesi ben de çok yaşadım hep ilaç aldım tekrar etti. Doktorum Gebelerde çok şık goeuluyor dedi. Siz de bir idrar testi yaptırın isterseniz.
1tazeannecik eylem_ doktorum dün baktı enfeksiyonum yoktu kültür ve idrar vermiştim nişan olabilir mi acaba
yesillimonn 1tazeannecik O zaman kesinlikle mantar tekrar git bence en azından fitil yazsın rahatlarsın
1tazeannecik Elfakca bugün daha çok arttı pelte pelte yemyeşil akıyor sabahtan bu yana kaç tane iç çamaşır değiştirdim haddi hesabı yok doktoruma yazdım ilaç yazalim dedi artik