yesillimonn Aneeemm Normal cnm herkeste iştah articak diye bişey yok ki bulantın tiksinmen varsa da olur ama ilerleyen aylarda her an iştah patlamasi da yaşayabilirsin 😄
Blueberry0 Aneeemm bende yeni 17 hafta olucm yarın . Benimde öyle iştahım yok. İlerleyen haftalarda iyice açılıcak zaten🙃
Anneoluyorumbb Bizde 17+5 olduk asla ilk gebeliğimde göre asla iştahım yok henüz kiloda 2 3 kilo anca aldım bakalım inşallah gelir iştah