Emine1000 Arkadaşlar ben doğum yaptım. Ama bebeğim şimdilik yanımda değil dua edin yarın kavuşuyum🙂❤️🙏
Mrsfly Emine1000 hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün yarın hemen yanına gelir inş sağlıkla
kuzumvebenn Emine1000 Öncelikle hayırlı olsun Rabb’im anneli babalı büyütmeyi nasip etsin bir an evvel yanına gelsin bebiş bende üç gün önce normal doğumdan dönerek sezeryan oldum kolestaz ve açıklığım olmadı sen nasılsın ağrın sızın nasıl
Emine1000 kuzumvebenn amin Allah razı olsun. Ağrım çok yok sadece kalkarken yatarken otururken zorlanıyorum. Bol bil yuruyus yapınca galiba çok agri olmuyor ama bir de agri kesici igne vuruyorlar belki ondanda olabilir