Peren33 Kızlar 39+3 üm ne sancı ne açılma var başına gelen varmı ne olacak hiç bilmiyorum bilgi verebilir misiniz acaba
Yagmurmeric Peren33 aynıyız bende 39+3 hiç belirti yok ama ümidim var🤣 herkes bbayram hanimefendi gibi söylüyor bir an da oluyormuş inşallah darısı basimiza 🥰
bbayram İlk bebeğimi 39+5 te normal doğumla dünyaya getirdim.. son ana kadar doğuma dair hiçbir belirti yoktu, bir sabah uyandım ve sancım başladı.. 9 saatlik sancidan sonra sağlıcakla doğurdum hamd olsun ☺️ darısı size inşallah 🌸