Kuzuletta Bugün itibari ile 39+0 oldum. Normal doğum olarak ilerliyoruz şuan için fakat hiç bir doğum belirtim yok. Haftaya perşembe komtrolüm var bakalım nasıl bir süreç bekliyor. Sizler neler yapıyorsunuz, nasıl gidiyooor 🫶🏻
Yagmurmeric Kuzuletta bende aynı canım 39+3 her gece buralardayım bu konuyla ilgili 🤣 uyku yok belirti yok sancı yok açılma yok. Yok da yok 🤣
Kuzuletta Yagmurmeric Hurma, aksak gebe yürüyüşü, cinsel ilişki vs denediniz mi? Bir de doğurunca haber edin buradan bana 😅
Yagmurmeric Kuzuletta kız ne denemedim ki . 37+0 da serklajim zorlu bı şekilde alındı neler soktular yine de açılma olmadı . Kaç kere acile gittim hareket hissetmiyorum.dedim sırf çatı muayeneleri yapilsin tetiklesin diye yine bişey olmadı. Hurma ahududu çayı squat ördek yürüyüşü herşeyi yapiyodum artık iki gün önce bıraktım herşeyi doğal akışına sıkıldım çünkü hiç bı gelişme yok . Annemde kalıyorum ben başka şehirde serklaj olunca falan yolculuk yasağı burda kaldım vs. Uzun hikaye işte kocam.gelcek iki gün sonra. Son çare ilişki denemek son 4 gün yazıyor artık cildircam 🤣🤣
Aylinsevim 39+5 beklemedeyim her gün bu gün yarin gelir diye bekliyorum yalancı sancılar var şimdilik
bbayram İlk bebeğimi 39+5 te dünyaya getirdim, az önce de aynı yorumu yaptım ☺️ son ana kadar doğuma dair hiçbir belirti yoktu ve bir sabah uyandım sancım başladı, 9 saat sonrasında da normal doğumla dünyaya geldi ☺️
Yagmurmeric bbayram herkes sizin gibi diyo bı anda oluyo diye inşallah bizede yakın zamand aoyle olur 🥰
Yagmurmeric malin eskiye göre daha az yeri kalmadı normal ama ufak hareketleri bile daha çok hissedilir oldu canım iyice büyüdüğü için