Deyzi_2000 ben bu kistten çok çektim Allah kimseye vermesin yaşatmasın. Öncelikle geçmiş olsun. Hamilelikte yaşamadım. Krem antibiyotik vs. maalesef hiç ise yaramadı. En sonunda ameliyat oldum ve kurtuldum. Daha önceleri bazen kendi patladı bazen şişti ama küçüktü öylece kaldı. Bazen kesi attırdım boşalttım bazen de şırınga ile çektiler. Hamilelikte nasıl Bir yol izlenir nasıl tedavi edilir bilemiyorum ama gebeliğiniz bitince ameliyat olmanızı tavsiye ederim. İnşallah bu süreçte de en kısa sürede kurtulursunuz bu kistten.