bernakeskinci 11+1 doktora gitmek için sabırsızlanıyorum randevu alicam yarın hastaneyi arayıp bi diyorum 12.haftayi bekleyeyim 2li taramada yapılacak ya ama 11-14 haftalıkken 2li tarama yapılıyormuş cinsiyet de çok merak ediyorum ultrason da görünsün istiyorum büyüsün biraz daha bekleyip haftaya mi alsam yoksa pazartesi saliya mi alsam napsam bilemedim