Nur-kaynak hiç acı hissedilmiyor gerçekten çekiştirme dokunma gibi şeyleri hissedeceksiniz ama asla canınız yanmayacak emin olun 🥰 çok ilginç geliyor kulağa biliyorum ama anestezinin olayı bu merak etmeyin. Sonrasında anestezi etkisi bitince elbet biraz ağrınız olacak ama inanın ki geçecek, her şey çok güzel olacak. Kolaylıkla alın kucağınıza inşallah🙏🤍