Merhaba kızlar bende sonunda doğum hikayemi yazıyorum 🥰
Normal doğum istiyordum ama 39+6 da bir cm açıklık vardı ve bebeğimin başı biraz büyüktü bizde doktorumla sezaryen kararı aldık.
25 Temmuz salı günü sabah bebeğimi kucağıma aldım :)
Spinal anestezi ile doğum yaptım.Kızlar hiç acımıyor sadece sabırlı olup beklemeniz ve hareket etmemeniz gerekiyor zaten size yardım eden insanlar oluyor. Sondayı uyuştuktan hemen sonra takıyorlar ondada bir acı yok. Tüm dokunmaları hissettim ama herhangi bir acı hissetmedim çok kısa sürdü ben anlamadan bebeğimizi bize gösterdi doktorum 🥰🥰Eşimde yanımdaydı iyi ki girmişti doğuma💞sonrasında dikim işlemleri derken yukarı çıktık. Bebeğim geldi hemen emzirmeye çalıştım. 5 saat sonra ilk yürüyüş için ayağa kalktım kızlar burdan da doğum hikayeleri okurken yürüşün ne kadar önemi olduğundan bahsediyorlardı gerçekten öyle kendimi iyi olucam diye odakladığımdan çok acım olmadı direk karşıya bakıp yürüdüm.çok ağrımda olmadı dayanılmıcak bişey değil aklımızda bebeklerimiz olduğu içinde olabilir :) sık sık yürüyüş yaptım gaz çıkarttım (önemli konulardan biri o ) şimdi bebeğimle evdeyiz yanımda uyuyor çok şükür 💕 Sizlere tavsiyem herkesin doğum hikayesi Farklı kendinizi bazı tavsiyelere kapatın.Siz ve sizin anınız doğumunuz her şey size özel 💕
Umarım herkes bebeklerini sağlıkla kucağına alır 🌼