Sehermahsum7321 Anneadayy ben doğuma yazmamla girmiştim 😅 hatta normal doğum yaptığım için tek alt çıkarttım üstüm kalmıştı önlük taktım ebem dedi gerek yok tam soyunmana altı çıkart yeterli
Zeynep1080 Sezaryene verdikleri bone üzerine tülbentle girdim ,gidince çıkardım ,oraya koymuşlar Amaliyattan çıkarken başıma örttüler sağolsunlar
yesilkahve zynpksre ilk doğumumda gayet şalımla girmiştim çıkar falan demediler, bende öyle rahat ettim. İkincide de öyle yapmayı düşünüyorum. Ama sezeryanda durum farklı olabilir ameliyathanede izin verirler mi bilmiyorum ben normal doğum yapmıştım
Ayfer- zynpksre doğuma giderken zaten siz odanızdan geçeceğiniz için başınıza bi tülbent takıp gidersiniz. Doğum bitince de siz söylemezseniz kimse aa bu tesettürlüydü takalım eşarbını demiyor tabi. Ben narkoz etkisinde olmama rağmen üç kere felan söyledim taktılar sağolsunlar. Siz özen gösterirseniz sizi dinlerler