Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var.. İkinci gebeliğimi yaşıyorum şuan.. İlk gebeliğimde 28. haftada iğnemi vuruldum ve doğumdan sonraki 24 saat içinde de uyuşmazlık iğnemi vuruldum.. Şuanki gebeliğimde 9. haftadayim.. Doktorum 28. haftada uyuşmazlık iğneni vururuz dedi.. Gerekenleri yapacağım ama yinede ikinci bebeğimin engelli olmasından çok korkuyorum.. Elbette Rabbimden gelen herşeyin başımın üstünde yeri var ama anne yüreği işte, korkmadan ürkmeden duramıyor.. Eşiyle arasında kan uyuşmazlığı olup ikinci bebeği sağlıklı yada engelli olan var mı ?