Birprensesannesi 38+5 oldum ama kizimin gelmeye niyeti yok piskolojim alt ust stresten uyku uyuyamiyorum artik gelsin istiyorum daraliyorum bagirarak aglamak istiyorum ....
Merobebe Birprensesannesi gelincede uyuyamayacaksın. Bence morelini Yüksek tutmaya çalış Doğuma böyle gidersen lohusalığın zor geçer
Birprensesannesi Merobebe bilmiyorum hic ama icimde cok buyuk bir sikinti var uyku uyutmuyor zor geviyor artik son 9 gun
Merobebe Birprensesannesi allah kolaylık versin. Dışarı çık hava al arkadaşların varsa omlarla görüş havan psikolojin değişsin
ttgb38 Ayy Al benden de o kadar 40 haftayı devircez anlaşılan artık gelsin istiyorum herkes bana gelincede içerdeyken iyidi yaaa dersin diyo 😂
Aysktr Acaba bende bu haftalar da böyle olcam ki çok merak ediyorum şimdiden ah zaman çabuk geçsin diyorum ama sabırsızın da tekiyim sanki kendimi görüyor gibi oldum 😖
Bsranr Bende 37 olcam yarın ama pskolojim cok bozuk kaşıntılarım var cunku gebelik alerjisine yakalandım geceleri hep ayaktayım böyle artık dayanamıyorum ama sezeryanda olmak istemıyorum bana akıl verin lütfen suni sancıyla normal dogum baslatılabiliyor mu ne yapmalıyım
Birprensesannesi Bsranr allah yardimcin olsun canim sancin olmayinca zaten suni sanci deniyolar son care sezeryan yapiyolar doktorun insiyatifine kalmis