Svlyk işte doktor çok önemli ya bende doktor kurbanıyım. Allah ıslah etsin. Şimdiki doktorum tam bir normal dogumcu inşallah normal olur zor flan diyorlar ama kulağımı kapatıyorum çünkü en dogali o herkes yapabiliyorken neden bende yapamim. Onu da tatmak istiyorum kötü de olsa tatmak istiyorum 😌