lovecanim dün 34+0da kontrole gittim, bebek doğum pozisyonu almaya başlamış kanala girmeye başlamış tam normal zamanı dedi. Karnında sertleşmeler, tek tarafta toplanmalar, kasıklarında ağrılar olabilir dedi. Ben karın sertleşmesini hareket sanıyordum ama kasılmaymış. Su gelmesi, kan gelmesi, uzun süre geçmeyen kasılma olması, bebek hareketlerinin azalması gibi durumlarda hastaneye gel hemen dedi. Bizim haftalarda normal süreç buymuş yani stres olmaya gerek yok🌼