Serenshn Kızlarr selam. 20 haftalık gebeyim ortalama 2-3 haftadır hem kasığımda hemde bacak kenarımda ağrı var. Yatarken kalkarken dönerken aşırı ağrılar saplanıyor. Böyle bir durum yaşayan varmı? Özellikle bacak kenarımda oluyor.
zynpksre Serenshn bende yaşamıştım hatta kan vs gelmişti bu iç kısmının büyümesi genişlemesinden oluyo genelde
Kukulikukuli12 Serenshn ilk hamileliğimde 35 haftadan sonra olmustu. Şimdi 2.ye hamileyim 10.haftadna beri var. Külot iz yapar sıkar ya kasık bacak arasını tam orası yürürken yatakda dönerken hem agrıyor hem katır kütür ses gelıyor. 20.haftadayım.doktoruma gidince sorucam 🙄 Külotlarımda sıkı dar değil yani.
Serenshn zynpksre Doktor normal dedi en son kontorlde ama ağrı çok olunca tedirgin oldum. Kanamam yok Allah’a şükür hiç olmadı
Esmblgn Aynı durum bende de var maalesef doktoruma soracağım haftaya canım ama araştırdığım kadarıyla normalmiş
Kukulikukuli12 Serenshn 35 den sonra normal kemikler hazırlık yapıyor doguma. Bebek büyük oluyor vücuda agırlık biniyor kemikler esiyor falan demıatı doktor da. Bu 2.hamilelipğmde cok erken başladı anlamadım nedendir. Hamilleijleirmin arası kısa belkı o yüzdendşr diye düşünüyorum ama yine sorucam. Kızım 22 aylık ben 20 haftalık hamileyim.
GizeemArslaann Bende de çok fazla eklem ağrısı olmuştu 14.haftada, yürüyemeyecek duruma gelmiştim doktor magnezyum yazdı
Serenshn GizeemArslaann Bu gidişimde bende isteyeceğim doktordan artık dayanacak gibi değilim çünkü her hareketimde ağrım artıyor
Espoir 37 haftalık oldu bugün ve bu sabahtan beri yürüyemeyecek kadar ağrım oluyor sol kasığımda. Tam da tarif ettiğiniz gibi külot izasında yürürken batıyorcasına şiddetli ama hep aynı şekilde devam eden .
Merveaysem Serenshn aynı haftalarda benimde olmuştu hatta yurutmuyordu beni 2 hafta falan sürdü dr bebek baskı yaptığı için demişti bende bacak tarafıma buz torbası koyup uzanıyordum geçiyordu biraz öyle öyle atlattım çocuk icerde büyüdükçe ve döndükçe oluyor öyle durumlar kanama vs olmadığı sürece kafana takma hepsi gecici😊