Mgto Ay ben de uzun süre kullandım gebeliğimin ilk 3 ayında aşırı bulantılarım varken. Dediğiniz gibi bana da kokmuştu ve bi kaç kere yutmaya çalışırken kusmuştum. Ama sarımsak kokusu gibi değil de ilaç kokusu gibi plastik gibi ağır bi koku gelmişti
minibebisim Mgto yani öyle bişey de olabilir kestiremiyorum ne kokusu ama sarımsağa daha yakın ve mide bulandırıcı olduğu kesin :(
minibebisim Melekilgn evet buzdolabı, bulaşık mk, yiyecekler, sular heeer yer her şey kokuyo 🥲 ama ilaç olumca işte daha hassas oldum anlamadım 😂
eylulmihrasmom minibebisim sarımsak kokusu değil ama bana da farklı kötü bir koku gelirdi🤢 zorla içerdim elinizde vs bekletmeyin hemen bol suyla için
minibebisim eylulmihrasmom valla paketten çıktığı an buram buram geliyo kokusu ağzıma gidene kadar midem bulanıyor zaten 😂 inş bırakırım artık 14olcam yetti 😂
minibebisim minikmucizeemaak ovvv 20 haftaya kadar devam ederse bulantım naparım bilmiyorum koku almamanız çok iyi
AselinAnnesi12 Hepimizde sanırım koku hassasiyeti var 😥 sarımsak kokusu değil ama bir koku bende alıyorum ağzıma atmaya çalışıtken öğürüyorum çok zor 🥹
eylulmihrasmom minibebisim düşünmemeye çalışın yoksa kokar 😂 21.haftama kadar kullandım sonra şükür kendiliğinden geçti. zaten ilaç da 16.haftadan sonra işe yaramaya başlamıştı bende
minikmucizeemaak minibebisim Kokular bazen midemi bulandırıyor mesela folik asitim balık yağlı ama prilam hiç dikkatimi çekmedi inşAllah çekmez bundan sonra 😂
KahveliBirAnne O ilaç resmen kokuyo ve ciddi derecede uyutuyor ben o ilaca rağmen kusuyordum asla uyanık gezemedim hep uykulu idim sonra zofere başladım da rahatladim biraz hemde kokmuyor
minikmucizeemaak minibebisim Bende yok çok şükür o zaman sıkıntıydı işte 😂 MaşAllah normalde içilmeyen ilaçlar hamilelikte içiliyor malum