mrssari34 ay bana da şaka gibi geliyordu ama annem 10 gün yanımda kaldı ben antalyada yaşıyorum onlar İstanbul’da. Gittiklerinde bi boşluğa düştüm tek kalınca gece uykusuzluk da yüklenince keşke çocuk yapmasaydım bile dedim her uyandığında sinirlenip ağlıyordum şimdi 1 aylık olduk çok şükür kendime geldim her öyle düşündüğümde eşimle paylaştım iyi değilim desteğe ihtiyacım var diye . Bu günler geçici herşey güzel olacak diye kendimi avutuyorum 😂 inşallah siz yaşamazsınız