Her ne kadar doğum şekilleri normal ve sezeryan olarak ikiye ayrılsa da inan ki her annenin doğumu kendine özel oluyor.. ve her doğum birbirinden farklı oluyor.. yinede kendi doğum serüvenimle ilgili şunları söyleyeyim, şuan ikinci hamileliğimi yaşıyorum.. kızımı normal doğum ile dünyaya getirdim.. 9 saat çok sancı çektim, bir tane kesi atıldı, doğum yaptıktan 1 hafta sonra ağrıdan eser kalmadı.. Allah nasip ederse ikinci bebeğimi de normal doğurmak istiyorum.. rahim bir kez normal doğumu yaşadığı için ikinci normal doğum daha kolay olur diyorlar, umarım öyle olur ☺️ zor olsa bile en azından ilk doğumumdaki kadar tedirgin olacağımı sanmıyorum, sonuçta tecrübem var ve neyle karşılaşacagimi neler yapacağımı biliyorum.. hepimizin hakkında hayırlısı artık ☺️