Kubrakarahan Kızlar 29. Haftamdayım doktor hala ayda 1 çağırıyor sizlerin nasıl? Bana cok uzun geliyor ilçede tek devlet hastanesi var ve kadın doğumcuda gitti artık ilçemizde ne doktor ne poliklinik var kendi doktorumuz da 1 saat uzaklıkta başka bi ilçede
Mediha99 Kubrakarahan 37. Haftaya kadar ay da bir dedi hatta bir ara 2 ay da birdi özele gidiyorum bir de 💆🏼♀️doktor sıkıntılı bir hamilelik görmüyorsa bu şekil yapıyor ama bir sıkıntı olursa gel diyor
Zeynepz Kubrakarahan 36 ya kadar ayda bir çağırdı hep doktorlar iki gebeliğimde de ama ben daha seyrek gittim 30 dan sonra düzenli dedikleri gibi ondan önce baya ara veriyodum tabi sıkıntılı bi hamilelik geçirmediğim için onun rahatlığıyla