Azizeeeee Cinsiyetimizi öğrendiğimizde nasipse kız olursa Melis Alya , erkek olursa Çınar Ege olsun istiyorum sizce uyumları güzel mi tatlı anneler ? ❤️
Yumoshumos Azizeeeee Melis 👎🏻 Alya çok daha iyi onu başa koy yanına başka bul canım biz hüma koyucağın nasipse fikir olur belki afra yüsra bi diğer beğendiklerim bu arada
AyTac93 Azizeeeee gewekkur ederim bende isim kararsizligi yAwiyorum cinsi onemli deyil saq salim olsun yeter