Kızlar yarın Allahın izniyle aşılama olacağım.. Hiç hamile kalamadım daha öncesinde.. Bende pcos var eşimde ileri hareketlilik ve morfoloji skntsı var doktorumuz bunu uygun gördü.. 21 mm solda bir yumurta oluşmuş bugün çatlatma iğnesini vurdurdu yarın gelin dedi.. Motivasyona ve duaya çok ihtiyacım var 🤲 Deneyimlerinizide paylaşabilirsiniz 🫶