SimayGg Gebeliğimi 4+4 ye öğrendim bel ağrısı ve gecikme ile mide bulantım şu ana kadar hiç olmadı ama sırt ağrısı inşallah normaldir ilk gebeliğim biraz korkuyorum. 1 hafta sonra kontrol var inşallah kalp atışını da duyarım
On-Fr-Tu SimayGg benım 2. Gebelik normal çünkü vücut yeni yeni kendını hazırlıyor. Hormonlar değişiyor ve çok kişide okudum bu bel sırt ağrısını
SimayGg İçimi rahatlattınız teşekkür ederim. İnşallah rahat güzel bir hamilelik geçirip bebeğinizi kucağınıza alırsınız ♥️