Mti2209 -Mrvprmdk canım hep bilindiği gibi kaşar , muz , ceviz . Benim de bebeğim biraz küçüktü o hafta bol bol kaşar yedim 1 haftada 500 gr aldı . Kaç haftalıksın sen kaç kilo bebeğin ?
MelekAnnesiii -Mrvprmdk ne denediysem olmadı 9 ay karnımda 24 ay dünyada almadı 24. Ay normal kilosunda dendi farklı bişey de yapmamıştım. Yani kısacası sağlıklı ise hiç takılma zamanı gelince yakalar kilosunu 🙏
Eymenmoms -Mrvprmdk bnce anne karnında bebeğin kilosuna takılmayın doğar doğmaz bebek ödem atıyor zayıflıyor zaten doğduktan ara ki gelişimi çok önemli mesela bnm oğlum tombikti doğduğunda 4 e yakındı snra 3 . Aydan itibaren kilo alımı durdu ve hala zayıf bir çocuk keşke zayıf doğup snradan toparlasaydı
Yagmurmeric -Mrvprmdk kuzum benimde 36 da 2350 idi şuan 39+3 ve 3100 gram özel bişey yapmadım normal beslenmeme devam ettim . Doppler ve kan akışında bı problem yoksa birden kendiliğinden de kilo alabiliyorlar
brsngengec -Mrvprmdk Hıc korkma benimde gelısımı gerılıgı vardı kılosu fılan geriden gelıyodu bol bol Muz ceviz bebe bisküvisi yedım bıde özellikle kefır içtim cok faydasını gordum Bı haftada 300 gram almaya basladı haftasını yakaladı
NewMom__ -Mrvprmdk ya açıkcası bu bilgiden emin değilim doğruluk payı nedir bilmem ama paylaşmak istedim bir kaç kişiye doktoru önermiş çünkü. Nesquik toz olanını süte karıştırıp içmek kilo aldırıyormuş. Burdan da bir kaç kişiye doktoru önermiş
NewMom__ Aynr1380 evet bende sadece duydum net bir bilgim yok zaten bende sevdiğim için günlük bir bardak tüketiyorum😂
Yagmurmeric -Mrvprmdk riskli bı durum varsa beklememesi daha iyi ama kendini illa 38-39 larda doğacak diye sartlama keşke benimkide beklemese doğmuyo 🤷