xbebegimx Bu haftalarda normal mi rahimde hafiften adet olcakmis gibi bir agri var. Acile gitmeli miyim bilemedim gidince de nst bagliyolar sanci yok diye gonderiyolar😥
M1994 xbebegimx ay bende 3 gundur ayni agrilari yasiyorum kasıklarımda ve vajinamda agrim var bende korkuyorum erken dogum vs mi diye
ikicicek xbebegimx bende 24 haftalığım belimden sağ bacağıma kalçama vuran dehşet bir ağrı yaşıyorum perişan etti
Tusse18 xbebegimx bende bende 22 hafta yanma gibi giriyor geçiyor kasıgıma,vajina batma kemik ağrısı da var normal deyin valla saat kaç oldu ben korkudan uyuyamadım tekim bir de 🥺
Ihlamurrengi Ben de 20+5im. Dünden beri başladı bende de. Adet olacak gibi hafif sancı ve bele vuran ağrı. Herkes yaşıyorsa normaldir o zaman. İlk kez 4-5 kişinin aynı şikayeti arka arkaya yazdığı posta denk geldim :)
Yazgulu62 Rahım buyudugu ıcın oluyo bu arılar vee bebek baskı yapmaya basladıgı ıcın korkulcak bısey yoktur bence kızlar