Merhaba hanımlar, birazdan 35. Hafta olacağım ve bugün yataktan kalkarken karnımın ortasında bir ağrı oldu ve 5 dk civarı sürdü. Derin nefes alıp verdim ve geçti. Az önce tekrar uzandım ve kalkarken tekrar aynı ağrı oldu. Daha önce başına gelen var mı?