Anneler merhaba, 32. Haftadaysa bugün itibariyle giriyorum. Birkaç gündür bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum aynı zamanda karnım da küçülmüş gibi. Azalmadan ziyade artık hareketleri daha ağır. Gece yattığımda hissederdim artık onu da tam olarak hissedemiyorum gibi. Birkaç gündür de çantasını vs hazırlamaya çalışıyorum. Bu haftada olan anneler bu durum normal mi bilginiz var mı? Çarşamba için randevu aldım ama yine de gerginim