esmos27-e Şoyle soyleyiyim Ben yabanciyim belki tam yazmam fikrimi anlatamam umarim anlata bilirim..24 u regl olmam gerekiyordu genelde hep gunu gunune olurum hiç gecikmez yada erken olurum 1 2 gun..Ayin 12 si Doktora gittim ve yumurtamin catlamadiğini soyledi..ayin 12 si gittigimde artik reglmin 18 ci gunu falandi hala çatlamamisti..Yani bana qarip gelen acaba bu mumkunmu yumurtam gec patlamis falan ola bilir mi