Sky Ay canım onu hiç bilmiyorum ben ödeme yapmıyorum çünkü devlet katkı payı dışında medicanada şuan bahar bedene gidiyorum ama önceden ESRA Rahime çabuk vardı ilk doğumumu onda yaptım çok memnun kalmıştım kendisi yer açtı ona gidemiyorum şuan eğer sağlık sigortan karşılamayacaksa onu tavsiye ederim altunizadede
Meryemasyam Ben gidiyorum özgür hanıma canım çok memnunum ablam 2 doğumunu orda yaptı ve aynı doktorda ilgili Bi doktor istersen Bi araştır muayene ücreti 75 TL
HaticErol43 Meryemasyam evet canim duymuştum özgür hanm birde vefa hanimi normal dogum yanlisi mi sezaryan mi acaba?